L’ALUMNAT DEL PTT DE VILAFRANCA HA GUARNIT L’ESPAI JOVE PEL NADAL

L’Espai Jove La Nau, situat a l’antic mercat de la Pel.legrina de Vilafranca del Penedès,  llueix des de fa uns dies de la decoració de Nadal. El guarniment d’aquest espai ha estat realitzat per l’alumnat de l’especialitat d’auxiliar de vendes, oficina i atenció al públic del Programa de Formació i Inserció (PFI)-Pla de Transició al Treball (PTT) de Vilafranca.

Els nois i noies van estar treballant, juntament  amb la dinamitzadora juvenil de L’espai Jove i el professorat del PTT, en un projecte adreçat a donar-li una ambientació nadalenca a La Nau, de cara a la celebració de les activitats proposades al jovent per aquesta entitat durant les vacances escolars de Nadal.

Els joves han dissenyat, creat i col·locat els diferents guarniments nadalencs que s’han utilitzat per a decorar l’espai de trobada i les vidrieres de l’espai Jove, fent servir diferents tècniques i procurant, dins del possible, el reciclatge de materials, per tal de donar-los una nova utilitat. Així, han creat, entre d’altres, un calendari d’Advent gegant amb bons desitjos per al 2021, una corona d’Advent vegetal, figures alegòriques de les festes treballant amb porexpan, un tió, un centre de taula nadalenc, un mur vegetal fet amb pinyes i pi i han guarnit l’arbre.

Aquesta nova col·laboració ens ha permès continuar treballant  els objectius didàctics dels mòduls de formació en tècniques bàsiques de comercialització i de la formació general bàsica de manera pràctica,  seguint els principis de l’aprenentatge productiu.

Des del PFI-PTT agraïm a l’equip tècnic de la Nau que ens hagin ofert de nou aquesta oportunitat de poder oferir a l’alumnat la possibilitat d’aprendre a través de l’activitat i de que continuïn, així, desenvolupant la seva creativitat, la capacitat de treball en equip, el treball per objectius i la realització d’una tasca que suposi un servei a la comunitat.

#pfi #impulsFP