Microprojecte nadalenc

Microprojecte nadalenc: circuit electrònic en forma d’arbre de Nadal fet pel PFI de Salesians de Badalona

Per córrer cal aprendre a caminar primer, igual que per aprendre a multiplicar hem d’entendre primer que és una suma. Amb la informàtica passa el mateix. Per poder reparar un ordinador, primer hem d’entendre com és per dins, les seves peces, els seus circuits electrònics. És per això que, els alumnes de PFI d’informàtica estudien i aprenen electrònica abans d’obrir els ordinadors, i quina millor forma d’aprendre electrònica que d’una forma pràctica i amena ! Aquest petit circuit electrònic en forma d’arbre de Nadal, elaborat pels alumnes de PFI Auxiliar de muntatge i manteniment d’equips informàtics, és el millor dels exemples.

#pfiCAT #ImpulsFP #SomFP