Motos Vicenç col·laboració amb el PFI Institut Mollerussa

El passat 13 d’Octubre va tenir lloc a les instal·lacions del Taller Motos Vicenç a Lleida, concessionari i taller oficial de Kawassaki, Kymco i Voge per Lleida i província, l’entrega com a cessió per a vehicle de formació de la primera motocicleta per a que els alumnes del PFI del INS Mollerussa, que cursen el PFI d’Auxiliar de reparació i manteniment de vehicles lleugers, puguin disposar d’un excel·lent material per poder fer pràctiques de primer nivell a l’aula.

Vicenç Alba, gerent de Motos Vicenç, fa acte d’entrega de la motocicleta als formadors del INS Mollerussa.

La motocicleta en qüestió, es tracta d’una Kawasaki model ZZR600, es un model que va marcar una fita en el segment de les supersport existents al començament dels 90 oferint una orientació i estètica força diferenciada de la resta de rivals japoneses.

Sens dubte, un model que ajudarà i motivarà als alumnes a realitzar totes les activitats previstes per al curs i millorarà l’aprenentatge dels nostres alumnes.

Des d’aquí el departament del PFI del INS Mollerussa, volem agrair de nou l’ajuda desinteressada tant de les empreses com Motos Vicenç, així com tot el personal del departament d’Electromecànica del INS Mollerussa, així com a la direcció del Centre i el Departament d’Ensenyament que ens han donat tot el seu suport per disposar de les eines i l’equipament necessari per tirar endavant el nou projecte educatiu del PFI del INS Mollerussa, en l’àmbit de la mecànica dels vehicles lleugers.

Els alumnes i el formador del PFI 2022-23 del INS Mollerussa, amb la Kawasaki ZZR600

#pfiCAT #SomFP #ImpulsFP