Vols conèixer activitats de projectes PFI?

Dia d’activitats als #pfiCAT, amb la 1era trobada del projecte “Els valors de l’esport als PFI”, i la xerrada inspiracional de l’Avi Mashiah del projecte Històries de Vida .👏👏

📌 Totes dues, propostes per a l’alumnat dels #pfiCAT a diversos territoris de Catalunya.

El projecte esports s’ha celebrat a la @bibliotecadevicpilarinbayes i ha comptat amb la participació de ponents com Genís Sala, Anna Ponce i Jordi Molas, compartint la seva experiència amb el món de l’esport. En aquesta activitat han participat quasi 100 alumnes dels programes i 7 grups.

La xerrada inspiracional de l’Avi Mashiah que ha tingut lloc a l’Institut Rambla Prim, ha permès als 100 alumnes que han assistit, conèixer la seva història de vida des d’uns visió de diversitat.

#SomFP #ImpulsFP #pfiCAT

Molt bona feina!! 🙌🙌