Nadal Connectats, del PFI PTT Palamós-Palafrugell d’hoteleria

MICROPROJECTE DE NADAL “CONNECTATS”- PFI PTT AUXILIAR D’HOTELERIA, CUINA I SERVEIS EN LA RESTAURACIÓ

Durant aquest primer trimestre, l’alumnat del PFI PTT d ’Auxiliar d’Hoteleria, cuina i serveis en la restauració ha realitzat el microprojecte anomenat “Nadal Connectat” a través del qual els alumnes han pogut adquirir les competències a nivell general i professional de manera motivadora  i transversal.

En el microprojecte hem treballat conjuntament amb l’alumnat dels perfils de Jardineria, Vendes i Serralleria de l’Institut del Baix Empordà

Tots partim de la participació amb la Marató de Tv3 on cadascun  dels perfils ha aportat els diferents productes elaborats per tal de fer MERCAT a la població de Palamós i Palafrugell i així, col.laborar amb el projecte solidari aquest any “Salut Mental”.

Referent a Cuina:

Elaboració de receptes nadalenques:

• Mini Torró de Suchard
  • Galetes nadalenques de mantega
  • Melmelada de poma i codony

Vam elaborar un centenar de cadascun dels productes i els vam decorar amb les seves creacions i bosses decoratives. Finalment hem après a dissenyar unes boniques receptes nadalenques.

La participació de tot el grup PFI en el projecte solidari “La Marató de Tv3” ha sigut exccel.lent i i aquest ha sigut el resultat!Molt bona feina alumnat!!!

#pfiCAT #impulsFP #SomFP