PFI Challenge: 3a sessió

Dimecres, dia 2 de febrer, va tenir lloc la tercera sessió del PFI Challenge. En aquesta ocasió, es va iniciar la sessió amb la participació i presentació de les empreses que participen com a jurat a la final. El jurat es composa per un representant del Departament d’Educació, un de Caixabank Dualitza, un de T-Systems i un de Randstad Fundación.

En aquesta ocasió, l’alumnat va treballar per equips i va seguir les indicacions i propostes pedagògiques que l’Enrique Conches i el Jordi Díaz, de Punk Design, els anaven proposant per portar a terme les entrevistes. Una de les fases claus del design thinking. Durant tota la sessió, l’alumnat va experimentar de primera mà com fer les entrevistes i recollir informació que li permetrà donar resposta al repte al voltant del qual treballem.

L’objectiu de les entrevistes entre alumnes és tenir en compte un model d’alumne que determina el repte, és a dir, com seria aquest alumne que està desmotivat en la formació al PFI. Un cop ens hem posat a la seva pell (empatia) i l’hem definit, fem les entrevistes per tenir més informació sobre aquest perfil d’alumne desmotivat.

Els equips estan treballant en no suposar quina és la solució del repte segons el criteri dels grups, sinó fer una proposta al repte basada en cobrir les necessitats del perfil d’alumne desmotivat en la seva formació (definit en el repte).

A continuació, algunes de les imatges de la sessió:

Com sempre, molt satisfets de la feina del professorat PFI, de l’alumnat i de rebre la col·laboració d’empreses! Tots ho fem possible! Endavant!!

#pfiCAT #impulsFP #SomFP