PFI Challenge: 1a sessió

Ahir va tenir lloc la primera sessió del PFI Challenge, de la mà d’Enrique Conches i Jordi Diaz que van dinamitzar la sessió amb l’alumnat dels Programes de Formació i Inserció, del Departament d’Educació. Els grups dels diferents centres participants, PFI-PTT Molins de Rei, PFI-PTT Salt, PFI Jesuïtes Educació – Escola del Clot, PFI PIP INS La Bastida de Santa Coloma, PFI-PTT Granollers i PFI-PTT Vilanova es van organitzar per equips i van anar seguint les dinàmiques i les indicacions dels formadors en aquest primer contacte amb la metodologia design thinking. El projecte es porta a terme amb la col·laboració de Caixabank Dualitza.

Es van donar pinzellades sobre la primera de les fases incloses en la metodologia, és a dir, la fase “d’Empatia” plantejada per a resoldre el repte proposat als grups. El repte proposat és “Com podríem fomentar la motivació en la formació de l’alumnat PFI”. D’aquesta manera, l’alumnat en les properes sessions haurà de treballar-lo seguint les fases de la metodologia.

A continuació us deixem un petit fragment d’una de les activitats proposades per l’Enrique a l’alumnat, per a treballar el concepte d’empatia. No us perdeu les reflexions, i les aportacions dels diferents grups.

Finalment, en la següent imatge, un resum fet pel grup classe i la tutora sobre les valoracions i reflexions de la primera sessió del PFI Challenge. De ben segur que aquest feedback ens ajuda a millorar les properes sessions!!

Molt satisfets de la implicació i l’ambient generat en les diverses activitats proposades!  Seguirem treballant cada dimecres durant set sessions més.

#pfiCAT #impulsFP #SomFP