PFI Challenge: 5a sessió

Vols saber com s’està desenvolupant el PFI Challenge?

El concurs de generació d’idees dels PFI ja està per la 5ena sessió, i els diferents grups participants estan treballant en la categorització de la informació extreta de les entrevistes. Gràcies al treball i el suport del professorat, equip PFI, empreses participants (CaixaBank Dualitza, Randstad Fundación, T-Systems)  i facilitadors del curs, l’Enrique Conques i Jordi Díaz, es segueix el treball de la fase d’ideació.

En aquesta fase, l’alumnat i professorat dels PFI, han fet servir tècniques manipulatives de la metodologia Design Thinking per elaborar i organitzar tota la informació, acompanyats de pòsits, i materials de suport tipus o aplicacions com el jamboard.

Res més interessant que escoltar algunes de les reflexions de l’alumnat! No us ho perdeu!

#pfiCAT #impulsFP #SomFP