PFI Challenge: 6a sessió

Avui hem pogut gaudir de la 6a sessió del PFI Challenge! Un plaer veure l’alumnat motivat i treballant les diferents propostes proposades per l’Enrique Conches i Jordi Díaz, en la fase d’ideació, de la metodologia design thinking. Les reflexions han estat molt interessants i el ritme de treball, ha estat constant i dinàmic.

En una de les activitats se’ls ha demanat que entre el grup decidissin quina seria la problemàtica a treballar. A continuació, us mostrem algunes de les propostes dels grups:

  • Por social a ser jutzat o sentir que no encaixes en diversos àmbits, ja siguin en amistats, manera de ser i actuar, vestir-se, veure’s afectat en les classes per exemple a l’hora de parlar i donar una resposta incorrecta.
  • La poca educació emocional que hem rebut i l’oci tan perjudicial que hi ha.
  • Desenvolupar la creativitat, pensar en lo positiu, posar nous reptes, fer-ho més responsable.
  • Falta de motivació/ Distraccions (mòbil, consum, etc..)
  • Metodologia a les aules sobretot ESO.
  • Problemes de salut mental

Amb la definició dels problemes, se’ls ha demanat que proposessin solucions. Possibles solucions, treballades de manera creativa durant la sessió. En aquesta línia, una de les activitats que s’ha fet, ha estat facilitar dos personatges coneguts: Pep Guardiola i Eminem. La tasca consistia en emetre propostes o possibles solucions a la problemàtica que dona resposta al repte, pensant com ho farien el Pep i l’Eminem. També, se’ls ha donat la consigna de quines solucions donarien si no hi hagués professorat. Un treball d’aula, efectiu i sobretot molt dinàmic! Felicitats a tothomper la feina feta!

Avancem cap a la recta final del PFI Challenge, i tenim moltes ganes de veure les propostes que sortiran!!

#pfiCAT #impulsFP #SomFP

 

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>