Formació a SAT REMOLAR SL

El dijous 3 de febrer de 2022 els alumnes del PFI El Prat de Llobregat,  d’Auxiliar de fontaneria, calefacció i climatització van començar una formació professional de 20 hores a les instal·lacions de SAT Remolar SL, al Prat de Llobregat.

Aquesta col·laboració entre l’empresa i el PFI, que va iniciar-se durant el curs 2019-2020, permet a l’alumnat establir un primer contacte amb una empresa especialitzada del sector a l’hora que desenvolupa les seves habilitats i coneixements tècnics.

Molt satisfets de l’experiència i esperem continuar els vincles amb les empreses per fomentar la proximitat amb el món laboral.

#pfiCAT #impulsFP #SomFP