PFI Challenge: 4a sessió

Ahir va tenir lloc la quarta sessió del PFI Challenge, avançant cap a la fase d’anàlisi en la metodologia del Design Thinking. En la sessió anterior es van treballar les entrevistes a la fase d’empatia. En aquesta ocasió, l’alumnat va treballar per grups dues entrevistes més, i es va poder veure l’avanç en la fluïdesa durant la realització de les mateixes, fruit de la pràctica i el feedback de la sessió anterior.

Seguidament, es va introduir la fase d’anàlisi, i es va treballar amb cartolines o paper a la paret i amb pòsits per endreçar les categories o temàtiques que es podien extreure de la informació facilitada per les entrevistes. L’alumnat va valorar positivament aquesta estratègia didàctica en la que el moviment, la mà i la ment van plegades per crear una estructura de categories, que donarà pas a un anàlisi de la informació extreta de les entrevistes.

I també, l’alumnat dels diferents centres PFI va rebre una sorpresa ben dolça d’un dels nostres col·laboradors, Randstad Fundación, unes xuxes de llimona!!!!

El proper dia seguirem en aquesta fase d’anàlisi, i haurem passat la meitat de les sessions del PFI Challenge. Una aventura de creativitat, de la mà d’Enrique Conches i Jordi Díaz, i del suport de l’equip PFI, del professorat dels programes i de les empreses col·laboradores Caixabank Dualitza, T- Systems i Randstat Fundación. Moltes gràcies a tothom!!!

#pfiCAT#impulsFP #SomFP