PFI-FIAP Institut Baix Empordà

PFI-FIAP INS Baix Empordà realitza expositors de CLAUERS

Els alumnes del PFI-FIAP d’Auxiliar de Serralleria i Construccions Metàl·liques de l’INS Baix Empordà hem col·laborat amb el PFI-PTT de Vendes del nostre institut a la fabricació de suports per poder vendre els clauers que han realitzat alumnes del centre durant les hores del pati.

L’objectiu és la realització dels expositors amb material de ferro, soldat i pintat, col·laborar amb el PFI-PTT de vendes i conèixer el programa de la Marató de TV3. Primer vam acceptar el repte per part del PTT de fer els expositors, després vam visionar el vídeo promocional i a continuació vam dissenyar i fabricar els expositors.

Es tracta d’un projecte transversal que hi col·laboren molts alumnes del centre des de la ESO als dos PFI implicats. Com que la venda s’ha realitzat al centre i a diferents botigues del poble s’ha donat a conèixer el projecte a molta gent.

Els diners recaptats s’han ingressat a la Marató de TV3 d’enguany.

Expositor clauers

#pfiCAT #impulsFP #SomFP