Plogging a la Selva del Camp

El dijous 3 de novembre, el PFI de la Selva del Camp, en el perfil d’auxiliar d’obres d’interior i pintura, hem fet una activitat de plogging per recollir residus pels voltants del camí de l’Esquirol i la zona de la Rasa, al mateix municipi. L’activitat s’emmarca dins del projecte Històries de vida en el marc dels PFI del Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya i ha comptat amb la participació de Valeria Olivari com a voluntària del projecte i experta en sostenibilitat.

Aquesta activitat es va fer conjuntament i simultàniament amb uns altres 14 PFI de tot Catalunya i en total hi van participar 220 alumnes i 18 docents; de la Selva del Camp hi han intervingut tots els alumnes del PFI PTT amb la tutora, el professor del mòdul de formació professional i el coordinador de PFI de la zona de Tarragona sud. Es tracta d’una activitat per conscienciar sobre l’emergència climàtica, el canvi climàtic i la importància de cuidar el planeta tot reciclant, reduint i reutilitzant.

En total vam recollir 8 sacs de brossa i tres tubs llargs de plàstic. Vam trobar moltes burilles i trossets d’ampolles de vidre; també papers, plàstics, envasos, una llauna de cervesa per encetar, una pilota, una galleda, pots de pintura… i dues cadires!

A continuació us deixem, com a mostra, un recull de fotografies i l’enllaç a la notícia que en va fer el Canal Camp.

#pfiCAT #ImpulsFP #SomFP