Premis ImpulsFP. El PFI PTT d’Amposta guanya el 1er premi de la modalitat d’emprenedoria PFI

El 26 d’abril va tenir lloc a l’Institut de l’Ebre l’acte de lliurament dels premis de la  convocatòria territorial dels concurs d’ImpulsFP. L’alumnat ,amb el recolzament del professorat , va presentar un projecte emprenedor anomenat «El somriure és meu però el motiu ets tu».

Aquest projecte intenta promoure la participació ciutadana,mitjançant la venda solidària i el lliurament de tota la recaptació obtinguda a l’entitat Creu Roja d’Amposta. Al mateix temps, intenta apropar a l’alumnat a la realitat empresarial dels perfils professionals que estan cursant.

D’una banda, l’alumnat del curs de fabricació mecànica, va fabricar un taulell mòbil , amb material reciclat , tot posant en pràctica les operacions de fabricació apreses a l’aula.

D’altra banda, l’alumnat del curs de vendes, va preparar el producte i va organitzar un punt de venda utilitzant el taulell confeccionat pels companys i totes les operacions de comercialització apreses , així com les estratègies d’atenció al client adients .

Finalment , la recaptació obtinguda d’aquesta activitat comercial, va ser lliurada als representants de Creu Roja. El professorat valora molt positivament l’activitat i n’està molt satisfet de la implicació i l’interès de tot l’alumnat.

#pfiCAT #impulsFP