Presentació del projecte integrat del PFI-PTT de vendes de Palamós

El PTT de vendes presenta el seu projecte integrat

El dilluns dia 17 de maig ens vam trobar els dos perfils del PFI PTT Palamós-Palafrugell al Restaurant Escola Cap Roig de la població de Palafrugell i els nostres responsables del programa , per dur a terme la inauguració del centre comercial “The Village  “.

Un centre virtual on els alumnes de vendes han pogut crear les seves empreses i donar-les a conèixer a l’acta inaugural.

Durant el segon i tercer trimestre els alumnes han anat creant i dissenyant els logos, rètols, màrqueting, photocall, estudi de mercat, balanç de costos i han elaborat les maquetes del seu negoci.

Un projecte ampli i elaborat on tots s’han sentit molt orgullosos d’haver elaborat el seu propi negoci.

#pfiCAT #impulsFP