Càtering inaugural “The village Palamós”, projecte integrat PFI PTT Palamós-Palafrugell

CÀTERING INAUGURACIÓ CENTRE COMERCIAL “THE VILLAGE PALAMÓS”

Projecte Integrat Pfi Ptt Palamós Palafrugell

L’alumnat del perfil d’Hoteleria, cuina i serveis de la Restauració ha elaborat un Càtering per a la inauguració del Centre Comercial Simulat The Village Palamós .

Primera fase:

Alumnat i professorat fa una recerca de tot el què comporta preparar un càtering i dissenya el propi projecte, des del tipus de càtering a oferir fins les elaboracions amb els seus productes triats. Omplim les receptes dels productes que cuinarem.

Segona fase:

Aprenem a fer escandalls i prepararem un pressupost final per a l’empresa que ens ha encomanat el Càtering. Amb el professorat hem omplert fitxes excels on queda plasmat el preu de cada elaboració i així poder redactar i calcular un preu exacte de la feina feta.

Tercera fase:

Elaboració de tots els productes que presentarem el dia de la inauguració.

-Montaditos de Salmó

-Montadito de Guacamole amb gamba

-Montadito de pollastre fumat amb maionesa de mostassa

-Vaset de Pastís de formatge

-Vaset de Suís de Xocolata

Quarta fase:

Servei de Càtering .

El dilluns dia 17 de maig ens trobem els dos perfils del PFI PTT Palamós-Palafrugell al Restaurant Escola Cap Roig de la població de Palafrugell i els nostres responsables del programa , per oferir el nostre servei de Càtering durant la inauguració del centre comercial “The Village “.

Hi ha una bonica decoració de les taules i una bona presentació de les elaboracions.