Projecte Els arbres del Parc del Segre

Amb l’alumnat del PFI Pla de Transició al Treball de la Seu, hem estat treballant els diferents arbres que trobem al Parc del Segre. I posteriorment hem preparat una activitat perquè alumnes de Primària puguin venir a coneixe’ls.

El nostra alumnat els hi ha preparat 5 proves que implicaven una explicació de les característiques dels arbres més emblemàtics, així com la capacitat d’orientar-se per l’espai del Parc. La nostra primera escola, ha estat l’Escola de Tuixén, petit nucli de l’Alt Urgell que té una escola unitària amb 10 alumnes. Com a resposta ens van enviar un mail d’agraïment per l’activitat realitzada i es van mostrar molt satisfets d’haver pogut treballar amb nois i noies més grans.

#pfiCAT #impulsFP #SomFP