Reconeixement de l’Ajuntament de Palau-Solità i Plegamans als joves del PTT pel 1er Premi d’innovació als Premis Impuls FP

El passat mes de maig des de l’Ajuntament de Palau-Solità i Plegamans, l’Alcalde, el Sr. Oriol Lozano Rocabruna, va presidir un acte de reconeixement per als joves del PTT d’Auxiliar de muntatges d’instal·lacions elèctriques, d’aigua i gas que havien presentat el seu projecte, “Arrencada en escalada” als Premis Impuls d’FP quedant en primer lloc a la categoria d’innovació.

Els estudiants, van elaborar un prototip d’un mecanisme d’arrencada en escala per l’enllumenat públic de Palau-solità i Plegamans. La seva proposta es basa a reduir els pics de consum elèctric en engegar l’enllumenat públic municipal. L’objectiu és reduir els mínims de contractació elèctrica, per això, van crear un sistema d’arrencada en escala que permet reduir el consum, la contaminació lumínica i obtenir una correcta eficiència energètica.

Des del PFI-PTT es busca crear espais de col·laboració amb l’Ajuntament, sobretot en relació a la reducció de residus i la sostenibilitat medi ambiental. En aquesta ocasió, en relació amb la sensibilització de l’alumnat sobre l’eficiència energètica. Es crearà un grup d’intercanvi d’experiències per veure en què mesura és sostenible el projecte al llarg del temps. Volen observar si té una rendibilitat econòmica bastant elevada, com per poder autogestionar-se al llarg del temps.

#pfiCAT #impulsFP