Restaurem la mítica VOLKSWAGEN LT28 de l’any 1978

COM HEM GAUDIT!! En el PIP del Pedraforca Garatge de l’institut Pedraforca, ens hem engrescat en un projecte molt ambiciós al mateix temps que interessant per a despertar i potenciar la motivació de l’alumnat per a continuar descobrint i aprenent. Es tracta de la restauració de la mítica Volkswagen LT28 de l’any 1978 amb l’ajuda, és clar, del CFGS d’Automoció i el CFGM d’EMV on s’ha creat un ambient de germanor entre tot l’alumnat, afavorint així la projecció de l’alumnat PFI en el graó següent…….. el CFGM d’EMV i Carrosseria.

#pfibcncomarques #jornadaintercanviexperienciespfi #pfiCAT #institutpedraforca #pedraforcagaratge #hospitaletdellobregat

No et perdis el vídeo, fes clic!!!