Sant Jordi solidari

Els alumnes del PTT d’auxiliar de vendes, oficina i atenció al públic regalen Roses als avis del Centre de dia l’Onada i la Residència Sant Bernabé de Berga.

Els estudiants dels curs formatiu en forma de Plans de transició al treball (PTT), organitzats en col.laboració entre el Departament d’Ensenyament i l’Ajuntament de Berga, continuen fent accions altruistes amb el centre de dia l’Onada i aquest cop, també amb els usuaris de la residència Sant Bernabé de Berga per a celebrar el dia de Sant Jordi.

Sant Jordi és un dia per l’afecte, també cap a aquelles persones que no coneixem o hem establit un vincle molt recent. La diada és un espai per l’altruisme i aquest any cau en Dissabte, i per aquest motiu, els alumnes s’han avançat a la festa de l’amor, solidaritat i l’altruisme.

Durant el primer trimestre els alumnes del PTT d’auxiliar de vendes, oficina i atenció al públic van realitzar un microprojecte de col·laboració amb el centre de dia l’Onada de Berga, on van realitzar un taller de confecció d’elements decoratius per Nadal, on van treballar cooperativament els alumnes i usuaris del centre de dia, compartint moments únics i de qualitat. Tot seguit, el segon trimestre van fer un taller de màscares de carnestoltes en motiu de la setmana de carnestoltes. Per tal de donar-li continuïtat a la relació intergeneracional establerta, hem encetat el tercer trimestre celebrant la diada de Sant Jordi amb la residència Sant Bernabé i el centre de dia L’Onada. Els alumnes han lliurat unes roses d’agulla de pit, d’elaboració pròpia, als avis i àvies, on ja han establert una relació molt propera durant aquest curs acadèmic. Els avis i àvies ens han tingut una sorpresa preparada, i també ens han obsequiat amb unes Roses molt boniques pintades per ells. A més a més, tambe han regalat roses als avis de la residència Sant Bernabé, on han estat molt contents i agraïts del detall que han tingut els alumnes en aquest dia tan especial.
Aquí us mostrem alguna de les fotos que reflexen la gran tasca que els alumnes han fet desinteressadament en un dia tan especial.
Ens ha agradat molt compartir una estona amb els avis i àvies de la residència i centre dia dia, com sempre, un plaer.

Aquí teniu una mostra audiovisual de l’experiència que vam viure.

#Santjordisolidari
#Culturapopularitradicional

Alumne donant la Rosa a una de les àvies del centre de dia.