Salesians Badalona: La fira de l’art creada pel PFI

Art en estat pur!

El passat dimecres dia 22 de febrer, l’alumnat dels PFI de Salesians Badalona ha realitzat una fira d’art de diferents etapes històriques i estils artístics. Com ho fem fet?

S’han fet grups de 3-4 persones i han escollit una obra d’art, ja fos escultura o pintura. Una vegada escollida l’obra, durant diverses sessions han fet una recerca artística i històrica entorn l’obra d’art: context històric, autor, estil, aspectes tècnics, simbologia…tot elaborant una fitxa tècnica.

Posteriorment, han recreat els quadres a mida gegant pel dia de la fira: imprimint en diferents DIN-A3, tallant, enganxant en un suport de porex…I vualá! Durant dues hores han fet una fira amb diferents paradetes amb obres d’art, de tal manera que els grups de visitants podien anar rotant per l’espai i escoltant les diferents exposicions de l’obra, tenint el quadre gegant com a referència per a poder entendre millor tota l’explicació.

Tot una experiència artística pel nostre alumnat! Un èxit!

#pfiCAT #ImpulsFP #SomFP