Sortida del PFI-PTT Cambrils

El passat dimarts dia 7 de març, els perfils d’auxiliar de preparació i comercialització de peix i marisc i cuina i serveis de restauració del PFI-PTT Cambrils, vam fer una excursió al Museu del port de Tarragona.

Va ser una visita guiada on l’alumnat  a part de gaudir de les explicacions de la guia turística envers les diferents tipologies de peix i marisc de la Costa daurada; a més, van realitzar un passeig en barca pel port de Tarragona i van poder veure “in situ” la venda de peix a la llotja tarragonina. Va ser sense dubte una experiència única, on l’alumne va consolidar els continguts impartits a l’aula.

Esperem, repetir la visita!!!!

#pfiCAT #ImpulsFP #SomFP