Sortida Laboratoris Ferrer. Projecte Exit Coach

El passat mes d’octubre, els alumnes de PFI de l’Institut Tecnològic de Barcelona van realitzar una sortida a les dues seus dels laboratoris Ferrer, un grup a la seu de Sant Cugat del Vallès i un altre a Sant Feliu de Buixareu (Girona).

Aquesta activitat es troba inclosa dins del Projecte Pilot d’Orientació del Projecte Exit Coach, que consta de tres activitats més.

El viatge es va realitzar en dos autocars, un per grup. A l’arribada alls laboratoris, ens van rebre les persones responsables que ens van acompanyar a fer un tour per les diferents instal·lacions i departaments. Posteriorment van realitzar una dinàmica “speed date” alumnes i voluntaris de l’empresa on es van conèixer i els voluntaris van poder compartir les seves experiències formatives i professionals, i els alumnes, les seves expectatives de futur.

Finalment es va fer una cloenda- esmorzar i un tancament amb una activitat on van preguntar, expressar els agraïments i impressions de la experiència.

#pfiCAT #ImpulsFP #SomFP