Inici de les trobades entre l’alumnat PFI i els voluntaris d’HdV

Arranca la 5ena edició d’Històries de Vida amb l’activitat essència del projecte, les trobades de l’alumnat dels Programes de Formació i Inserció i les persones voluntàries. A partir d’aquesta setmana, s’aniran realitzant les trobades arreu del territori català. En aquestes, el voluntari explica la seva experiència de vida acadèmica i professional i proporciona a l’alumnat ajuda i suport, a través de l’orientació i l’acompanyament durant el curs.

Cal destacar que enguany, hi participen més de 80 voluntaris i 38 empreses. També hi ha hagut un augment amb el nombre de grups i d’alumnes participants, en total 35 #pfiCAT (més de 500 joves i 40 docents).

A més, el projecte compta amb un seguit d’activitats opcionals, relacionades amb els #ODS, que enriqueixen l’experiència i generen vincle entre centres #pfiCAT.

Let’s go als #projectes #pfiCAT 👏👏👏

#pfiCAT #impulsFP #SomFP