Inici projecte Transicions

Demà 25 d’octubre s’engega la primera sessió online del grup de treball adreçat a l’elaboració i foment de Projectes per l’èxit en la Transició educativa dels Programes de Formació i Inserció.

Aquest grup de treball intenta promoure el treball en xarxa de docents i alumnat FP (PFI, CFGM, CFGS) per tal d’establir vincles formatius positius que millorin la continuïtat formativa i redueixin l’abandonament prematur dels estudis de formació professional.

Un gran repte encaminat a donar una resposta que ajudi a encaixar la visió de l’alumnat del PFI un cop arribi als CFGM, amb expectatives realistes i sobretot amb moltes ganes!

Let’s go als #projectes #pfiCAT 👏👏👏

#pfiCAT #impulsFP #SomFP