Últimes inscripcions!!! Escolta els PFI a la Jornada de Qualitat de l’Ensenyament

Torna la Jornada de Qualitat de l’Ensenyament. És la seva 20 ena edició, i tindrà lloc el proper dia 10 de novembre, a l’Hotel Exe Campus de Bellaterra. Aquest any incorpora un format híbrid, oferint l’espai del workcafè en línia i presencial.

La jornada és un punt de trobada i de reflexió sobre temes actuals i experiències educatives i de gestió,  desenvolupades per companyes i companys d’altres centres, els quals posen la seva pràctica al servei de la comunitat educativa per avançar, entre tots, en el camí de la millora contínua.

Els PFI tindran representació a la Jornada i oferim dos taules a l’espai del work cafè, presencials. Us animem a que us pugueu apuntar i gaudir de les vivències dels centres PFI.

Les taules proposades són:

Taula 33 Experiències d’aula PFI

Francesc Ordoño – Tècnic docent departament d’Educació

Miquel SangüesaPFI-PTT Palau Solità i Plegamans

Biel MossollPTT Garrotxa d’Olot

Montserrat LluchPTT Lliçà d’Amunt

Taula 34 Descobreix els PFI

Carol Alcaraz – Tècnica docent departament d’Educació

Silvia Oller RibasCoordinació Territorial PFI Girona

Marta Arrufat – Departament d’Educació

Trobareu més informació al seu web. La inscripció la podeu fer a través del següent link. La taula 33, disposa de més places per a noves incorporacions a la Jornada i escoltar tres territoris amb projectes ben engrescadors!

No us ho perdeu!!

#pfiCAT #ImpulsFP #SomFP