Vídeo procés de fabricació mecànica del PFI-PTT Granollers

En el Projecte Integrat d’enguany els alumnes del perfil d’Auxiliar de Fabricació mecànica i instal·lacions electrotècniques del PTT de Granollers estan creant un vídeo procés de les peces fabricades en el taller.

L’activitat està pensada per generar un espai de reflexió i d’aprenentatge significatiu per consolidar els continguts apresos al llarg del curs en el MFP d’Operacions bàsiques de fabricació.

Aquestes darreres setmanes els alumnes estan treballant de valent per enllestir els vídeo processos.

Us compartirem l’enllaç als vídeo processos perquè podeu gaudir del dur treball que estan realitzant els joves:

#pfiCAT #impulsFP