Xerrades esportives a l’Institut Pere Martell

Els passats 09 i 16 de febrer a la seu de Tarragona, amb motiu del projecte “Els valors de l’esport”, es van dur a terme dues xarrades. La primera va rebre als ponents Ivan Cervantes, campió del món d’enduro, en cinc ocasions, i al Jordi Cervera, nedador de llarga distància català.  La sessió va comptar amb una demostració de l’Ivan increïble!

I la sessió del dia 16 de febrer, va comptar amb la Núria Florèncio, ciclista professional catalana, i la Nekane Fuentes, jove amb un talent prestigiós del Jiu-Jitsu. La jornada va acabar amb una demostració de l’esport Jiu-Jitsu, on l’alumnat va quedar bocabadat, de la força de la noia i de les diverses tècniques que utilitza, per superar el repte.

Les dues sessions van servir per intercanviar opinions alumnat,  remarcant la importància del sacrifici, la constància i la implicació en fer allò que més els agrada. També la humiltat i treball en equip: “del res, no en surt res”,

Agraïment a tots els ponents participatius, a la coordinadora territorial de Tarragona, Sílvia Vilaplana, i a totes les persones que han col·laborat cedint espais, material i mostrant suport i recolzament.

Professorat SEU Tarragona: Núria Callau, Paqui Casals, M. del Mar Gutiérrez i Núria Asensio.