Acte cloenda del Projecte els Valors de l’Esport de Tarragona.

El passat dia 22 de febrer de 2024 es va realitzar l’acte de cloenda del Projecte Els Valors de l’Esport de la Seu de Tarragona. Una trobada multiesportiva on van participar l’alumnat i professorat dels PFI de l’Institut Cal·lípolis i de l’Institut Pere Martell de Tarragona i l’alumnat de CFGS d’Activitats Físico Esportives de l’Institut Cal·lípolis que són els qui van dinamitzar i dirigir conjuntament amb el seu professorat, Gemma Solé i Ricard Redondo les diferents activitats esportives que es van realitzar entre els alumnes del PFI dels dos centres, un total de casi 150 alumnes. Van tenir el plaer de poder comptar i compartir aquest acte amb:

Sr. Jordi Balust ( Gerent del Campus Educatiu de Tarragona).
Sr. Ramon Cuadrat ( Director-Gerent Patronat Esport de Tarragona).
Sra. Olga Romero ( Cap de Servei de Programes de Qualificació i Iniciació Professional
Departament d’Educació Barcelona)
Silvia Vilaplana (coordinadora territorial PFI Tarragona)
Sr. Joan Manel Audí ( Director General de SSTT de Tarragona)
Sra. Mari Pau Garcia ( Directora INS Cal·lípolis )
Sr. Josep Maria Grau ( Cap d’Estudis INS Pere Martell)
Sr. Enric Ara ( Inspector de Tarragona)
Sr. Angel Miguel y Sr. Javier Abad (Tècnics de recerca aplicada a l’FP)

La jornada es va iniciar a les 9:00 del matí fins les 13:30, formada per dues parts amb un Esmorzar Saludable que va se en part elaborat pels alumnes i professores d’Auxiliar de cuina HT01 i Auxiliar de cuina i càtering HT02 de l’INS Pere Martell. La valoració va ser molt positiva tant per part del professorat com del alumnes, on van participar de forma activa i va ser una jornada molt dinàmica i divertida.

Tots els alumnes i professorat van rebre per la realització de les activitat un obsequi, que era una bossa amb una camiseta per fer esport on el logo va ser dissenyat pel propi alumnat del PFI, una cantimplora i una llibreta. El grup de treball format per Mª del Mar Gutièrrez, Nuria Asensio , Nuria Callau i Francisca Casals valora la jornada molt positivament i agraeix la participació i ajuda de tots els participants que han fet que la jornada sigui un èxit.

Imatges de la jornada