El PFI-PTT Mataró col·labora amb la ONG Labdoo

Començàvem el curs amb ganes …i la pandèmia ens va confinar. Com ho fem per estudiar quan no hi ha prou ordinadors per cadascú?…..No pot ser! Hi podíem fer alguna cosa?

Tot va començar amb una pluja d’idees, on podem trobar ordinadors??????….Gràcies a la creativitat de tots i a internet vam arribar a LABDOO.ORG. Què és Labdoo?

Es tracta d’una ONG que va crear Jordi ROS i que vol “regalar” ordinadors als estudiants que els necessitin…..i els PTT tenim preferència!!!. La seva feina comença demanant que les famílies, empreses, entitats, administracions….reciclin els ordinadors. Abans d’oferir-los als joves que els han reclamat, els netegen, esborren dades i instal·len programari.

Aquest dimecres vam anar a buscar quatre dispositius a Vilafranca del Penedès. L’escola St. Elies, el grup d’alumnes de 3r. d’E.S.O. i el Ferran, ens han preparat els dispositius…..ens han explicat com ho fan….i ens han contagiat il·lusió i solidaritat. Bona feina voluntaris!!!! Ens quedem amb les paraules del Jordi: Regalar Labdoo em fa feliç, i aquesta és la felicitat que dura”.

Ara som ambaixadors de Labdoo a Mataró!!!!

#pfiCAT #impulsFP