Obertes les inscripcions al Concurs PFI: Perruqueria i Estètica

Avui obrim les inscripcions per a la 3a edició del Concurs PFI: Perruqueria i Estètica, adreçat a centres públics i autoritzats del Departament d’Educació de la família professional d’Imatge Personal.

L’objectiu és potenciar els Programes de Formació i Inserció (PFI), millorar l’ensenyament dels mòduls professionals i reconèixer la feina dels implicats. Aquest concurs destaca les competències professionals i transversals essencials, com la concentració, la resolució de problemes i la creativitat.

Enguany el concurs arriba a la seva 3a edició i consolida la seva trajectòria amb la novetat d’oferir certificació al professorat en la preparació de l’alumnat. També ofereix una jornada prèvia a tot l’alumnat participant anomenat “Competeix amb Estil”.

Inscripcions a la 3a edició del Concurs PFI: Perruqueria i Estètica del 13-12-23 al 12-01-24.

Per a més informació consulta el seu espai al Nodes PFI. Amb molta il·lusió, convidem a tots els interessats a formar part d’aquesta experiència! Us hi esperem!!

#pfiCAT #ImpulsFP #SomFP