PROJECTE INTEGRAT PFI/PTT DE TARRAGONA AUXILIAR CUINA I CÀTERING

Els alumnes del PFI-PTT Tarragona Auxiliar d’hoteleria: cuina i càtering, per finalitzar i obtenir el Certificat del curs cada any fan 180 hores de pràctiques en una empresa de la zona.

Aquest any a causa de l’Alerta Sanitària Covid-19, es va preparar aquest Projecte RECULL DE VIVÈNCIES, RECEPTES I PRODUCTES DE LES NOSTRES COMARQUES per poder certificar la capacitat de l’alumnat en les pràctiques.

L’equip docent va posar-se en contacte amb la Residència de Sanitas Tarragona amb la intenció de sol·licitar la col·laboració de residents per involucrar molt més l’alumnat. Vam tenir la sort de trobar-nos amb en Roger, vam fer les conjuntures entre alumat-residents i d’aquest projecte intergeneracional ha sorgit aquest recull-record (a tots ens ha quedat gravada l’experiència i tots aquells moments que mai podrem arribar a plasmar-los).

Com que estàvem tots confinats, es van dur a terme diverses vídeo-conferències, establint grups de 2 alumnes amb diverses residents.

En aquest projecte es van realitzar activitats de tots els mòduls; Llengües (català, castellà i anglès, les receptes), comunicació (cartes de presentació, entrevistes i curriculum vitae), informàtica (amb la presentació del treball), geografia (amb la situació al Padlet dels productes i D.O.) i preelaboració, processos bàsics de cocció…, amb la posada en escena de les receptes trameses per les àvies.

Us deixem l’enllaç de La Revista que s’ha editat com agraïment de l’esforç que han realitzat tots els participants i col.laboradors.

També adjuntem el segon Recull de receptes, ens va ajudar l’Associació de Dones de Vilanova d’Escornalbou ja que amb la Residència ens mancaven receptes pels alumnes.

Esperem que us agradi tant com a nosaltres dur a terme el projecte!🙏

Bon estiu!!!🙃