5Skill Solutions, S.L. assoleix el nivell d’excel·lència a la certificació de qualitat de la formació en alternança DUAL

“Volem que els estudiants se sentin bé entre nosaltres, que formin part de les nostres experiències, que trobin oportunitats i condicions idònies per a aprendre i créixer” – Filosofia 5Skill Solutions, S.L.

El passat 6 de setembre de 2022, l’empresa 5Skill Solutions, S.L. va aconseguir el segell de qualitat de la formació en alternança DUAL el qual està lligat, en primer lloc, al sistema de gestió propi de l’institut i, en segon lloc, està marcat pel nivell de desenvolupament del servei d’FP Dual que presta l’empresa.
La implicació i conscienciació de 5Skill Solutions, S.L. per la formació DUAL de qualitat que proporciona als seus aprenents, juntament amb la cooperació de l’Institut Esteve Terradas i Illa, al tenir contrastat el sistema de gestió amb e2cat/EFQM, ha permès que s’adquirís el màxim nivell de la certificació.

Aquest certificat és un reconeixement a l’esforç de tots els implicats, tutor de centre, tutors d’empresa, formadors i responsables, que atorga una imatge d’empresa on s’ofereixen unes pràctiques de qualitat.

5Skill Solutions, S.L. continuarà treballant activament en la formació DUAL per marcar i complir objectius més ambiciosos que puguin brindar noves oportunitats als estudiants i als centres educatius.

Rafael Puerta (alumne actual de FP Dual), Marc Lechado (tutor de empresa), Brahian Monsalve (alumne actual de FP Dual), Pablo Velasco (CEO & Founder), Raúl García (alumne actual de FP Dual), Antonio Román (CEO & Founder)