ALL-IN ED: a bet for school engagement for everyone

Autora: Sònia Higueruelo Demason, directora Institut Antoni Pous i Argila

ALL-IN ED: a bet for school engagement for everyone

CALL FOR PARTICIPATION

Comparteix amb nosaltres les teves pràctiques educatives!

Des de l’Institut Antoni Pous i Argila de Manlleu estem treballant en un projecte Eramus+ juntament amb centres educatius de Finlàndia, Alemanya, Àustria i Portugal: el projecte All-in ED, adreçat a millorar la capacitació dels docents per promoure la vinculació escolar de l’alumnat (school engagement) mitjançant activitats inclusives i motivadores, com una eina fonamental per prevenir l’abandonament escolar prematur.

Un dels objectius del nostre projecte és identificar pràctiques educatives que generin vinculació escolar, per crear un catàleg internacional de pràctiques diverses en l’àmbit escolar.

ET CONVIDEM A FORMAR PART D’ALL-IN ED COMPARTINT LES TEVES PRÀCTIQUES!

All-in ED Local Team (Manlleu)

Novembre de 2022

1. JAUME BALART CLAPÉS

Una experiència molt interessant. Nosaltres estem treballant a l’institut Manolo Hugu de Caldes de Montbui amb professorat i alumnat de FP en programes Erasmus+(CFGM i CFGS). Actualment hem participat en diferents mobilitats i job shadowing (FP i SECUNDARIA).

1. admin Autor de l'article

Bon dia Jaume,
      Molt interessant i atractiu el que feu a l’institut.
      T’invitem a donar-lo visibilitat amb una notícia en aquest nodes.
      A la teva disposició pel que necessitis.
      Salutacions