CERTIFICACIÓ DUAL (NIVELL OR): EMATSA- INSTITUT COMTE DE RIUS

EMATSA va obtenir el 26 de maig de 2021 el segell,  amb  nivell d’excel·lència, que certifica la qualitat vinculada a la Formació Professional Dual amb la col·laboració de l’Institut Comte de Rius (Tarragona).

EMATSA  col·labora amb l’institut (www.comtederius.cat) formant alumnes del CFGS  Laboratori d’Anàlisi i Control de Qualitat DUAL.

Des de l’institut, volem agrair als responsables i tutors de l’empresa  l’esforç, el temps, dedicació i formació dels nostres alumnes.

L’èxit d’aquest DUAL recau en la implicació de totes les parts interessades  (EMATSA i el propi institut).