Valoració de la V Jornada de Portes Obertes de la Qualitat

El passat 22 de febrer vam celebrar la V Jornada de portes obertes de la qualitat.

Un cop fetes les primeres valoracions volem fer arribar la nostra sincera felicitació als centres participants per la seva alta implicació i excel·lent dinamització de la jornada.

Amb les dades que tenim i comparant amb les diferents jornades que s’han realitzat des de la Unitat del Projecte de Qualitat i Millora Contínua valorem que s’han complert amb escreix els objectius que ens proposàvem.

Hem tornat a la presencialitat i a l’essència del treball en xarxa: compartir allò què fem des de la sinceritat de la feina ben feta.

La jornada celebrada va ser un èxit en tots els sentits. 14 instituts de tota Catalunya van obrir les seves portes a més de 300 docents per mostrar els seus sistemes de gestió així com allò que els caracteritza.

Institut Bernat el Ferrer (Molins de Rei)

Institut Bonanova (Barcelona)

Institut Cal·lípolis i Institut Pere Martell (Tarragona)

Institut Carles Vallbona (Granollers)

Institut Escola del Treball (Barcelona)

Institut Escola del Treball (Lleida)

Institut Esteve Terradas i Illa (Cornellà de Llobregat)

Institut Gallecs (Mollet del Vallès)

Institut Miquel Biada (Mataró)

Institut Montsià (Amposta)

Institut Narcís Xifra i Masmitjà (Girona)

Institut Nicolau Copèrnic (Terrassa)

Institut de Vic (Vic)

Els resultats de l’enquesta, amb un 71,85% de participació, recullen una molt alta satisfacció, la global amb un 9,52 i l’aplicabilitat de les bones pràctiques un 9,25.

Anem recollint les diferents presentacions per a que tothom hi pugui accedir. Les podreu veure en aquest site.

Us deixem algunes fotos de la Jornada.