El dia 11 de novembre del 2021 es celebrarà la XIX Jornada de Qualitat a l’Ensenyament.
El programa d’aquesta jornada pretén posar el focus en la importància que té la gestió de la informació i el coneixement en els centres educatius. Les organitzacions han de ser capaces de desenvolupar estratègies per aprendre, generar coneixement i transformar-se a partir d’aquest, orientant-se cap a esdevenir un centre intel·ligent.
Podreu escoltar com a ponents a la Lorena Jaume-Palasí, experta en intel·ligència artificial, aspectes ètics de la digitalització i l’automatització i a la Laura Rosillo, consultora fundadora en Talento CoolSenior, dissenya processos de digitalització a les organitzacions elaborant entorns personals d’aprenentatge.
Tota la informació la podeu trobar al site https://sites.google.com/xtec.cat/xixjornadadequalitat/
Les places són limitades. La inscripció es pot fer al web de l’XTEC, a l’apartat Formació del professorat de formació professional: 0002980600 XIX Jornada de Qualitat a l’Ensenyament
Els/les interessats/des en assistir-hi que NO DISPOSIN d’un compte de correu @xtec.cat poden formalitzar la inscripció a l’adreça https://forms.gle/Afbk8ruqHN9Aythp6
A la inscripció a la Jornada cal indicar, obligatòriament, la selecció de cinc taules del work-cafè per ordre de prioritat, de les 67 que hem organitzat amb diferents temàtiques, amb el benentès que s’assignarà una taula a cada participant seguint l’ordre de recepció de sol·licituds.
La inscripció es pot fer fins al 4 de novembre de 2021.
L’assignació de plaça a la Jornada es podrà consultar en el mateix web de l’XTEC a partir del 5 de novembre del 2021. La taula del work-cafè es comunicarà el dia abans de la Jornada per correu electrònic.
La inscripció es pot fer també a la web de l’XTEC, fins al 4 de novembre de 2021, a l’apartat Formació del professorat de la formació professional.
El programa d’aquesta jornada pretén posar el focus en la importància que té la gestió de la informació i el coneixement en els centres educatius. Les organitzacions han de ser capaces de desenvolupar estratègies per aprendre, generar coneixement i transformar-se a partir d’aquest, orientant-se cap a esdevenir un centre intel·ligent.