13 de novembre de 2014, Campus de la UAB, Hotel Campus
Programa de la XII Jornada de Qualitat a l’Ensenyament
Accés a les inscripcions de professorat amb compte XTEC
Accés a les inscripcions per al públic que no té compte XTEC
Tríptic informatiu de la XII Jornada de Qualitat a l’Ensenyament
Presentació DGFPIERE Melcior Arcarons
Proposta inicial de:
TAULES | TEMES DE TREBALL: |
1 | Metodologies per tal d’assolir els resultats d’aprenentatge d’anglès a l’FP |
2 | Seguiment de l’alumnat: assistència i incidències |
3 | L’FP dual i en alternança |
4 | La tutoria a l’FP |
5 | La internacionalització de la Formació Professional |
6 | La gestió del procés d’assessorament i reconeixement de l’experiència professional |
7 | La gestió de la convivència i la cohesió social en els centres |
8 | Gestió de l’emprenedoria en el centre |
9 | Qualitat i la formació Contínua en les Escoles Agràries del Departament d’Agricultura, Ramaderia, Pesca i Alimentació |
10 | La gestió de Qualitat a les Escoles Oficials d’Idiomes |
11 | Els projectes de col·laboració de les escoles de música i els centres educatius del seu entorn |
12 | El treball amb la Realitat Augmentada a l’aula |
13 | Les eines 2.0 a l’aula |
14 | Entorns personals d’aprenentatge |
15 | Flipped classroom |
16 | L’e-portfoli |
17 | Els programaris de gestió de la qualitat als centres |
18 | Treball a l’aula amb mòbils i tauletes |
19 | La gestió del procés del sistema informàtic |
20 | Impressió en 3D |
21 | Les aliances amb empreses a través d’una Fundació |
22 | Els projectes de col·laboració entre les escoles d’Art i el centres educatius del seu entorn |
23 | Reconeixement dels estudis en projectes de mobilitat internacional (experimentació ECVET) |
24 | La gestió dels valors |
25 | La gestió del pla de comunicació del centre |
26 | La gestió de projectes a l’ESO i BATX |
27 | La gestió de l’aula a les escoles oficials d’idiomes |
28 | L’avaluació amb rúbriques |
29 | Aprenentatge cooperatiu |
30 | El centre i la seva vinculació amb l’entorn |
31 | Metodologies per realitzar l’auditoria interna del sistema de gestió |
32 | L’autoavaluació del centre |
33 | Els reptes de la nova funció directiva |
34 | La gestió de la innovació |
35 | La gestió de les activitats (complementàries) i sortides del centre |
36 | Del pla de direcció al pla estratègic de centre |
37 | L’ús del qBID per part de les empreses |
38 | Implementació del sistema de gestió ambiental a l’Institut |
39 | L’impacte de les mesures flexibilitzadores de l’FP, en el procés de la informació i la matriculació |
40 | La gestió de qualitat en els processos de secretària en l’àmbit econòmic |
41 | Dinamització equips de treball al centre |
42 | La gestió del procés d’ensenyament i aprenentatge |
43 | La gestió dels indicadors i la presa de decisions en la revisió per la direcció |
44 | Gestió de les persones del centre |
45 | La gestió del procés de la Prevenció de Riscos Laborals |
46 | La gestió de l’eficiència energètica |
47 | El tractament de les intel·ligències múltiples a l’escola |
48 | Les aliances entre empreses, organitzacions i instituts |
49 | La metodologia de simulació en els cicles formatius de serveis |
50 | L’assegurament de la qualitat en l’FP semipresencial, dual i a distància |
51 | La metodologia de simulació en els cicles formatius de Sanitat |
52 | Seguiment i avaluació de les activitats a l’aula |
53 | Activitats de servei a la comunitat de l’alumnat de l’ESO |
54 | Metodologia PBL |
55 | Entorns d’aprenentatge al centre: la cooperació entre famílies professionals |
56 | Aplicacions mòbils per a les famílies professionals d’Administració i Gestió, i de Comerç i Màrqueting |
El dia de la Jornada es comunicarà la taula assignada al Work-cafè. Només es mantindran les taules que disposin d’una inscripció suficient. En cas de no poder assignar la primera taula sol·licitada s’assignarà la següent per odre estricte de prioritat en la inscripció.