XIII Jornada de qualitat

12 de novembre de 2015, de 08.30 a 14.30 h, Campus de la Universitat Autònoma de Barcelona, Hotel Campus de la UAB

Programa de la XIII Jornada de Qualitat a l’Ensenyament

Accés a les inscripcions de professorat amb compte XTEC

Accés a les inscripcions per al públic que no té compte XTEC

Tríptic informatiu de la XIII Jornada de Qualitat a l’Ensenyament

Resultats Enquesta

Notícia de premsa

Presentacions Jornada:

Presentació Jornada: Ponència “Programa XIII Jornada de Qualitat a l’Ensenyament”

Presentació d’Àngel Castiñeira: Ponència “Ensenyament i aprenentatge, un repte de tots, per Àngel Castiñeira”

presentació de Dolors Reig: Ponència “L´educació del nou jove  connectat, per Dolors Reig”

Presentació de Jordi Adell: Ponència “La comunicació s’ha de planificar. Parlem o comuniquem?

Fotografies

Proposta inicial de bones pràctiques / innovacions, sobre els temes que presentarem al work-cafè:

TAULES TEMES DE TREBALL:
1 Incorporar la internacionalització de l’FP al Projecte Educatiu de Centre
2 La gestió de l’FP dual
3 Gestió de l’emprenedoria en el centre
4 Innovar amb empreses des de l’FP
5 La gestió de la Formació Interna de Centre
6 Estratègies per disminuir l’abandonament  a l’FP
7 Els projectes de col·laboració entre les escoles d’Art i el centres educatius del seu entorn
8 Els projectes de ciutat de les escoles de música
9 La gestió de Qualitat a les Escoles Oficials d’Idiomes
10 Metodologies per realitzar l’auditoria interna del sistema de gestió
11 L’autoavaluació del centre
12 Implementació de la nova ISO 9001:2015 als centres educatius
13 Model E2CAT aplicat als centres educatius
14 La gestió del procés d’ensenyament i aprenentatge
15 Els reptes de la nova funció directiva
16 Implementació del sistema de gestió ambiental a l’Institut
17 Dinamització d’equips de treball al centre
18 La gestió dels valors
19 La gestió dels indicadors i la presa de decisions en la revisió per la direcció
20 La gestió del pla de comunicació del centre
21 Les aliances entre empreses, organitzacions i instituts
22 Gestió de les persones del centre
23 Els programaris de gestió de la qualitat als centres
24 El treball amb la realitat augmentada a l’aula
25 Les eines 2.0 a l’aula
26 Flipped classroom
27 Treball a l’aula amb mòbils
28 Entorns personals d’aprenentatge (PLE)
29 mSchools:  Aplicacions  mòbils  a  les  famílies  professionals  d’Administració  i  Gestió,  Arts  Gràfiques,  Comerç i Màrqueting i Informàtica i Comunicacions
30 Associació Espiral: Noves tendències en educació (gamificació, visual thinking, design thinking…)
31 Robòtica i programació educatives
32 Aplicacions educatives de la impressió en 3D
33 L’e­portfoli
34 Metodologies d’avaluació: Autoavaluació, coavaluació, rúbriques i bases d’orientació
35 Aprenentatge basat en problemes (PBL)
36 Metodologies per tal d’assolir els resultats d’aprenentatge en anglès a l’FP
37 La tutoria a l’FP
38 La gestió del procés d’assessorament i reconeixement de l’experiència professional
39 Adaptacions curriculars dels títols a les necessitats del sector productiu
40 La gestió de projectes multidisciplinaris
41 Treball per projectes: cas pràctic de metodologia aplicada a cicles formatius
42 El tractament de les intel·ligències múltiples a l’escola
43 Activitats de servei a la comunitat de l’alumnat de l’ESO
44 Aprenentatge servei a la FP
45 Qualitat a la FP del País Basc
46 Transferència de la innovació entre els centres d’FP i les empreses al País Basc
47 El projecte de centre: Institut Pere Martell de Tarragona
48 El projecte de centre: Institut Cal·lípolis de Tarragona
49 El projecte de centre: Institut Marianao de Sant Boi de Ll.
50 El projecte de centre: Institut Bernat el Ferrer de Molins de Rei
51 El projecte de centre: Institut Escola del Treball de Barcelona
52 El projecte de centre: Escola Sadako de Barcelona
53 El projecte de centre: Escola Virolai de Barcelona
54 El projecte Horitzó 2020 de Jesuïtes Educació
55 El projecte de centre: Centre de Tecnologies Ituarte. Fundació Joan XXIII
56 El projecte de centre: CCE Montessori ­ Palau de Girona

El dia de la Jornada es comunicarà la taula assignada al Work-cafè. Només es mantindran les taules que disposin d’una inscripció suficient. En cas de no poder assignar la primera taula sol·licitada, s’assignarà la següent per ordre estricte de prioritat en la inscripció.