Viure a Catalunya. Aprenem català des de l’urdú / کاتالونیا میں رہائش. اُردو کے ذریعے کتالان زبان سیکھیں

La Secretaria de Política Lingüística actualitza i reedita la publicació Aprenem català des de l’urdú, editada per primera vegada el 2010, amb l’objectiu de fer arribar la versió renovada al col·lectiu de persones de parla urdú que volen aprendre la llengua catalana.
La publicació,… Llegeix més»

I TU, QUÈ HI PINTES? Setmana de l’orientació acadèmica i laboral del CFA VALLÈS 23 24

Del 29 de gener a l’1 de febrer, el CFA Vallès ofereix un seguit d’activitats relacionades amb l’orientació acadèmica i professional a càrrec de professorat del centre, de professionals de l’àmbit educatiu i d’exalumnes.
La Setmana de l’orientació I tu, què hi pintes? pretén ser un instrument d’empoderament i motivació per al nostre alumnat i, enguany, també per… Llegeix més»