Aquesta subxarxa proporciona un espai de comunicació i treball en xarxa per fer difusió del nou Marc competencial i promoure el desenvolupament de la competència digital docent. Cada sessió està formada per un seminari web, seminaris territorials relacionats i converses al Nus, dins del grup “Competència digital docent”.

Què és la competència digital docent?

S’entén per competència digital docent la capacitat que tenen els docents de mobilitzar i transferir tots els seus coneixements, estratègies, habilitats i actituds sobre les tecnologies per a l’E-A en situacions reals i concretes de la seva pràctica professional per tal de facilitar l’aprenentatge de tot l’alumnat i l’adquisició de la seva competència digital.

Aquesta capacitat ha de permetre dur a terme processos de millora i innovació a l’ensenyament d’acord amb les necessitats de l’era digital, i contribuir al desenvolupament professional d’acord amb els processos de canvi que tenen lloc a la societat i als centres educatius.

Sessió de tancament

Data: 29 de juny de 2023, 18:15 h.

• Valoració de la subxarxa CDD
    • Novetats pel curs 23-24
    • Tancament de la subxarxa

Certificació de la formació

La participació en aquesta subxarxa no acredita directament la Competència Digital Docent, però certifica 30 hores de formació que podran servir per realitzar l’acreditació quan estiguin establerts els mecanismes d’acreditació. Per certificar cal complir els següents requisits: ⁣

1. Assistència mínima del 80% sumant els seminaris web (cal omplir els formularis d’assistència) i els seminaris territorials organitzats pels CRP.

2. Elaboració i presentació d’una situació d’aprenentatge i proposta didàctica col·laborativa

Totes les sessions

Al llarg del curs 22-23 es realitzaran 7 seminaris web on es desplegaran les diferents àrees de la CDD i on es comptarà amb la col·laboració de persones expertes en cada una de les diferents àrees.

Sessions

Cerca per tema

Pots cercar per temes, etapes, ponents o qualsevol paraula clau relacionada amb la xarxa de competència digital docent. Per cada ponència trobaràs un enllaç al vídeo i un enllaç a la conversa associada al Nus.

Cercador per temes

Recursos

Accés a diferents projectes, recursos i propostes didàctiques pel desenvolupament de les competències de l’alumnat mitjançant l’ús de les tecnologies educatives.

Altres recursos:

Grup al Nus

Espai virtual per compartir idees, inquietuds i recursos entre els docents participants, fomentant el treball i la interacció en xarxa. Aquesta plataforma permet la creació de fils de conversa de manera senzilla i ordenada, amb inserció d’etiquetes, enquestes, citacions, etc.