Dilluns, 9 de març a les 18.00 h, ens retrobem en el cinquè webinar del VI cicle de webinars Nous horitzons en l’ensenyament i l’aprenentatge de les llengĂĽes 2026 amb la participaciĂł de la Maria del Mar Suárez, professora a la Facultat d’EducaciĂł de la Universitat de Barcelona (UB) i membre del Grup de Recerca en AdquisiciĂł de LlengĂĽes (GRAL) de la UB. El webinar d’aquesta setmana presenta com les diferències individuals influeixen profundament en l’aprenentatge de llengĂĽes. Elements com la memòria, l’aptitud, la personalitat, la motivaciĂł, l’edat o l’ansietat influeixen tant en l’adquisiciĂł de la primera com de la segona llengua. Durant la presentaciĂł, s’explorarĂ com aquestes variables es mostren a l’aula i perquè un enfocament uniforme sovint no arriba a tots els alumnes. Entendre cada alumne/a Ă©s clau per crear aules mĂ©s flexibles i inclusives.
Si no has rebut el correu del Servei de Llengües Estrangeres amb l’enllaç per a la sessió, si et plau, contacta amb nosaltres a l’adreça formacio.sle@xtec.cat.
Subscriu-te a la portada del NODES AVANCEM i segueix-nos a Twitter @innovacioSLEO i @fle_sleo per estar al dia de les últimes novetats!



