Webinar 6# 👍 Written corrective feedback: To correct or not to correct, is that the question? by Dr. Llorenç Comajoan

Dilluns, 23 de març a les 18.00 h, continuem el VI cicle de webinars Nous horitzons en l’ensenyament i l’aprenentatge de les llengĂĽes 2026 amb la participaciĂł del Dr. Llorenç Comajoan, professor de lingĂĽĂ­stica al Departament de Filologia Catalana i LingĂĽĂ­stica General de la Universitat de Barcelona (UB) i membre del Centre de Recerca en SociolingĂĽĂ­stica i ComunicaciĂł de la Universitat de Barcelona (CUSC). Durant el webinar ens parlarĂ  de la retroacciĂł a l’aula de llengua i de l’impacte que tĂ© en la millora de l’expressiĂł escrita de l’alumnat.

Si no has rebut el correu del Servei de Llengües Estrangeres amb l’enllaç per a la sessió, si et plau, contacta amb nosaltres a l’adreça formacio.sle@xtec.cat.

Subscriu-te a la portada del NODES AVANCEM i segueix-nos a Twitter @innovacioSLEO i @fle_sleo per estar al dia de les últimes novetats!

T’hi esperem!

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>