Recull de propostes per millorar la presència de llengües estrangeres a l’escola Frigolet

Després de l’observació feta al job shadowing a Bolzano, Laia Torres (docent de l’escola Frigolet) ha creat aquest recull de propostes per millorar la presència de llengües estrangeres a l’escola.

Tal com diu el Currículum d’educació primària diu que “els centres han de fomentar el respecte per la diversitat lingüística i el desig d’aprendre altres llengües i cultures” i “la finalitat de l’ensenyament de les llengües estrangeres és el seu progressiu domini, essencial en la vivència de la cultura i l’obertura al món, i un dels factors que contribueix més plenament a la identitat i al creixement individual, social i personal.”

El podeu llegir en català i anglès:

Recull de propostes per millorar la presència de les llengües estrangeres a l’escola Frigolet.

Collection of proposals to improve the presence of foreign languages at Frigolet school.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>