Qui som

El Programa de biblioteques escolars de Catalunya s’inicia el curs 2004-2005 amb el nom de Programa biblioteca escolar “puntedu” dins del marc dels Programes d’Innovació Educativa amb l’objectiu de potenciar la biblioteca escolar dels centres educatius de Catalunya.

Els objectius inicials del Programa, tot i que encara són vigents, s’han anat adequant a l’actualitat, marcada per l’inici de l’era digital. En el moment de transformació educativa actual es vol iniciar un procés col·lectiu de reflexió i d’intercanvi al voltant de la biblioteca escolar, tot fent emergir bons models de biblioteques de centres educatius que donin resposta a les necessitats del segle XXI.

Amb la finalitat de revitalitzar i d’afavorir l’intercanvi entre centres obrim aquest espai NODES. Us convidem a fer una visita per les seves seccions i us animem a participar-hi.

Gràcies pel vostre compromís.

Contacte:

biblioteques@xtec.cat

epergam@xtec.cat

Programa biblioteca escolar “puntedu”

Servei de Suports i Recursos Lingüístics

Subdirecció General de Llengües