Concurs el Cruspillibres

Centre: Can Serra

Línia 4: La biblioteca escolar com a laboratori per liderar i promoure un centre lector

Etapa: Primària

• Fomentar l’hàbit de lectura entre els infants així com la seva participació en altres activitats literàries de l’escola (enigma literàri, biblioteca oberta…)

Aquesta setmana ha arribat el concurs el Cruspillibres a l’escola! Els Cruspillibres són uns monstres que s’alimenten de llibres i d’activitat literària. Cada classe de l’escola té un monstre-mascota. Els nens i nenes hauran d’engreixar els seus monstres durant el curs. Com ho faran? Llegint, participant en l’enigma de la biblioteca o a la biblioteca oberta. Com veieu és un treball en equip on tota la classe treballa per cuidar el seu monstre.
El concurs no ha fet més que començar i algunes classes ja han estrenat els seus marcadors… Quina serà la classe que es cruspirà més llibres?

Us deixem les bases del concurs i els marcadors de punts del mes de gener.