Biblioteca familiar

Centre: Escola Ciutat Jardí

Línia 2: La biblioteca escolar com a agent d’equitat, participació i cohesió de la comunitat educativa

Etapa: Infantil, Primària.

• Promoure la lectura de tota la comunitat educativa,
  • Oferir préstec familiar i altres activitats

ÚS DE LA BIBLIOTECA FAMILIAR (segon protocol COVID-19):

• Només els voluntaris de la Comissió mixta de la Biblioteca poden accedir a la biblioteca  per adequar-la, realitzar els serveis de préstec…
    EL SERVEI DE PRÉSTEC de la biblioteca familiar és els dimarts, dimecres i dijous de les 16.30h a les 17.00h.
  • El préstec es farà des de la porta exterior de l’entrada principal per evitar l’accés al recinte.
    Mentre esperem que ens atenguin en el servei de préstec.
  • S’ha de mantenir la distància de seguretat. Els llibres circularan dins d’una funda o carpeta per facilitar la desinfecció.
  • Per retornar el llibre s’ha de deixar el llibre amb la funda dins de la caixa negra que romandrà a la porta d’entrada. Els membres de la comissió s’encarregaran de desinfectar-los i retornar-los a les prestatgeries.