Abans d’acomiadar el curs 2020/2021…

Aquest curs, malgrat les dificultats de la pandèmia, hi hagut molts centres educatius que han buscat bones solucions per tal que la biblioteca escolar continués funcionat: a l’espai recopilatori del #biblioactivacovid en trobareu exemples.

Cada mes de febrer, des de fa molts cursos, en el marc de la formació Biblioteca escolar: concepte, dinamització i aplicació de gestió ePèrgam, s’organitza una visita a una biblioteca escolar de referència. Aquest any des del programa Puntedu també ens hem hagut de reinventar i hem reconvertit aquesta visita presencial en una taula rodona virtual amb diferents experiències de centres i els responsables de les seves biblioteques. Els agraïm molt la seva participació i l’esforç que van fer per deixar-nos veure “casa seva” des de la distància.

Abans de tancar del tot aquest curs volem compartir amb vosaltres els vídeos que es van projectar:

Escola Àngels Alemany i Boris de Lloret de Mar

Institut Escola Trinitat Nova de Barcelona

Institut Cristòfol Despuig de Tortosa

Escola Lanaspa-Giralt de Terrassa

Bon estiu, ens retrobarem al setembre!