Les converses sobre el temps a l’educació

Dins de la dinàmica de la XXVII Jornada de Reflexió del Consell Escolar de Catalunya dedicada al temps educatiu, el cicle de quatre converses, aborden els diferents aspectes que es tractaran durant la Jornada sobre el temps educatiu. El format de conversa, amb la participació de persones expertes en la matèria tractada i alguns dels protagonistes, combina la taula rodona inicial amb la intervenció activa de les persones assistents per tal de debatre i generar idees que serveixin per elaborar propostes de millora del sistema educatiu.

Inscripció a les Converses

• 18 de setembre. Conversa amb Fabian Mohedano. La Reforma horària i les seves implicacions en el món de l’educació. 18 de setembre a les 17.30 a l’INS Escola Industrial de Sabadell.
  • 9 d’octubre. Conversa amb Àlex Letosa. La perspectiva del temps educatiu en les famílies. 9 d’octubre a les 17.30 a la Casa de Cultura de Sant Cugat del Vallès
  • 23 d’octubre. Conversa amb Àlex Letosa. L’experiència del temps de l’alumnat, una mirada des de les neurociències. 23 d’octubre a les 17.30 al Museu Nacional de la Ciència i la Tècnica de Terrassa.
  • 6 de novembre. Conversa amb Albert Lacruz. El temps en els centres educatius. Experiències de centres. 6 de novembre a les 17.30 a la biblioteca Mestre Martí Tauler de Rubí.

Certificat de formació permanent del professorat: L’assistència a les quatre converses i a la Jornada de reflexió permet disposar d’un certificat de 15 hores.