Equip de formadores d’educació inclusiva, les FEI, 2018-2023

Formadores d'educació inclusiva

El passat 15 de juny va tenir lloc l’última coordinació del curs 2022-2023 i el tancament de l’equip FEI després de 6 cursos de treball vers la inclusió.

Un recorregut que es va iniciar el febrer de 2018 amb dinou professionals repartides pels diferents serveis territorials i del Consorci d’Educació de Barcelona com a referents d’educació inclusiva a mitja jornada les RAI, sota la coordinació, en aquell moment, del Servei d’Atenció Educativa Inclusiva. Més endavant es fa un canvi de nom i passen a ser formadores d’educació inclusiva, les FEI. Aquestes figures professionals han estat coordinades des de serveis centrals des de la Direcció General d’Educació Inclusiva així com pel seu territori, per les referents d’inclusió i de la mà d’inspecció i de l’EAP per portar a terme la difusió i la implementació de mesures i suports universals del Decret 150/2017, de 17 d’octubre, de l’atenció educativa a l’alumnat en el marc d’un sistema educatiu inclusiu així com altres actuacions per donar resposta a les necessitats del territori.

Reconèixer i agrair la seva professionalitat i implicació a totes les professionals que han format part d’aquest equip en algun moment de la seva trajectòria o durant tot aquest temps assessorant, acompanyant, formant i treballant per a la millora de la resposta educativa per a tot l’alumnat.

Continuem treballant per una societat on tothom tingui cabuda i on la inclusió sigui una realitat.